امروزه توجه به كيفيت كالا از مهمترين وظايف شركت هاي توزيع كننده كالاست و خدمات پس از فروش ضامن حفظ اين كيفيت مي باشد . مجموعه شركت پيشگام صنعت آرشيد با توجه به اهميت اين موضوع بر خدمات برتر براي خانواده مشتريان خود تاكيد دارد . در همين راستا اين شركت وظيفه دارد در اسرع وقت، با دقت و مشتري مداري كه لازمه كار خدماتي است به مشتريان خود پاسخگو باشد. شركت پيشگام صنعت آرشيد با داشتن تيم متخصصين مجرب آرامش مشتريان را سرلوحه كار خود قرار داده و مي كوشد همواره بهترين شركت خدمات رسانی به عنوان گارانتي آرشيد در زمينه سيستم هاي امنيتي خودرو در ايران باشد.

موارد ابطال گارانتی

 خرابي ناشي از ضربه ، شكستگي ، استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزي ، آبديدگي ، شوك الكتريكي،حوادث طبيعي، كار در محيط آلوده به گرد و غبار بسيار زياد يا رطوبت منجر به زنگ زدگي يا تجمع قطرات آب روي قطعات ، اتصال دستگاه به برق ، همچنين خرابي ناشي از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبي غير اصلي ،با تشخيص كارشناسان فني شركت پيشگام صنعت آرشيد مشمول خدمات و ضمانت نمي باشد .

 دستگاه مطابق با مدل و شماره سريال و مدت زمان مندرج در اين كارت مشمول گارانتي مي باشد .

 هرگونه تغيير در قطعات سخت افزاري و استفاده از آداپتورهاي متفرقه 

شرایط گارانتی سیستم های ردیاب مدل DNO

 خريدار موظف است در هنگام خريد از سالم بودن كارت ضمانت ، تطابق سريال محصول و شماره سريال ذكر شده بر روي كارت ضمانت اطمينان حاصل كند .

 در صورتي كه اشكال دستگاه ناشي از استفاده نادرست از دستگاه باشد ، رفع اشكال با اخذ هزينه هاي لازم صورت مي پذيرد

 مدت زمان گارانتي دستگاه بر اساس تاريخ ثبت دستگاه برروي پنل اينترنتي كه همان زمان نصب و راه اندازي است مورد قبول مي باشد

 ارايه خدمات گارانتي فقط با همراه داشتن كارت مقدور است.

 هرگونه تغيير در مشخصات فني دستگاه )ذكر شده در كارت گارانتي ( و يا باز شدن دستگاه توسط افراد غير مجاز با تشخيص كارشناسان شركت پيشگام صنعت آرشيد موجب ابطال گارانتي مي گردد.

 دستگاه هاي خارج از گارانتي در صورت امكان ، با اخذ هزينه هاي مربوطه تعمير خواهند شد.

 با توجه به تغيير و تحول سريع در تكنولوژي ، در صورت نياز به تعويض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلي، دستگاهي با مدل مشابه و با احتساب قيمت روز ارايه خواهد شد .

 هر گونه تغيير يا از بين رفتن نرم افزار داخلي دستگاه ) Firmware ( توسط اشخاص غير مجاز شامل گارانتي نخواهد بود

 گارانتي صرفا سخت افزار دستگاه را تحت پوشش قرار داده و شامل خسارات جانبي و نرم افزاري نمي باشد.

 هرگونه آسيب ديدگي ايجاد شده به دليل بسته بندي نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتي بابت آن ندارد .

 مسئوليت حمل و نقل كالاي معيوب به بخش گارانتي شركت پيشگام صنعت آرشيد و بالعكس بعهده مشتري مي باشد.

 دارنده كارت گرانتي به عنوان صاحب كالا تلقي مي شود و فقط در قبال ارائه رسيد ، كالا تحويل داده خواهد شد.

 تعميرات انجام شده بر روي قطعات بدون گارانتي تا يكماه تحت ضمانت شركت پيشگام صنعت آرشيد خواهد بود.

 چنانچه زمان انجام خدمات بيش از يك هفته به درازا بيانجامد خريدار مي تواند تقاضاي دريافت دستگاه جايگزين نمايد . در اين صورت ، دستگاهي با مشخصات مشابه يا نزديك به دستگاه در دست تعمير بطور موقت و به صورت امانت در اختيار خريدار قرار خواهد گرفت .

 گارانتي فقط شامل دستگاه اصلي بوده و شامل وسايل جانبي از قبيل آنتن ها، كابل، باتري،بلندگو ، ميكرفن و ... نمي باشد.

 در صورت تشخيص غيرقابل تعمير بودن كالاي تحت گارانتي، دستگاه جايگزين مطابق دستگاه معيوب و يا مشابه و هم رده آن محصول به مشتري ارائه مي گردد

 

درصورت بروز هرگونه مشکل با شماره های پشتیبانی:

 02126324174-09108939915 تماس بگیرید.

با پیام گذاشتن از طریق بخش پشتیبانی پنل کاربری سایت ، در

هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات و مشکلات شما عزیزان

خواهیم بود.